Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ισχυρή δοκός. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ισχυρή δοκός. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 15 Ιουλίου 2009

Broken diamond ?


ή πώς είναι δυνατόν ένας diamond formation ή ένας σχηματισμός H&S να μην είναι αναγκαστικά ένας σχηματισμός αναστροφής τάσης


στο προηγούμενο ποστ είδαμε έναν diamond formation και H&S. Στο σημερινό βλέπουμε πιθανή μεταστροφή του σχηματισμού σε συνεχιστή της ανοδικής τάσης!

Γιατί όχι; Όλα είναι δυνατά. Σε ένα χαοτικό σύστημα, δεν υπάρχει πρόβλεψη, μόνο κατάλληλος χειρισμός από εμάς της εκάστοτε παρούσας κατάστασης.

Χειρισμοί τύπου ιστιοπλοϊκού σε αγώνες τον Ιούλιο-Αύγουστο, με αντίπαλο τα ισχυρά μελτέμια του Αιγαίου!

ΥΓ. και πάλι κράτησε χαρακτήρα η ισχυρή δοκός δηλ. το κενό τιμών 16.01€-16.45€

Δευτέρα 29 Ιουνίου 2009

Γιατί η μετοχή της ΕΤΕ ανεβαίνει λίγο πριν την ΑΜΚ;

Την αιτία δεν την γνωρίζω μία ιδέα δίνεται εδώ.

Οι ακριβείς ημερομηνίες που αφορούν την ΑΜΚ αναμένονται να δοθούν στο επίσημο site της Εθνικής.

Τελικά η δοκός που λέγαμε των 17,32€-17,80€ απεδείχθη πολλή γερή!!!
Το διάγραμμα δείχνει τη στήριξη που βρήκαν οι τιμές γύρω από αυτήν την περιοχή:



(οι ημερομηνίες που αφορούν την ΑΜΚ είναι οι τελικές...)

Η ΑΜΚ του 2006, για να πάρουμε μία ιδέα.




Η μουσική επιλογή : "Dreams" συνθέτης: Υiruma




Εύχομαι ήρεμα, δροσερά, καλοκαιρινά απογεύματα σε όλους.
...και η στρατηγική είναι μπαουλάκι συν ρευστό
εκτός αν; ... :-)



Το χρηματοκιβώτιο του καραβιού ανοίγει για τα κεράσματα :-)
δεν ξαναγίνονται τσιγκουνιές στο καραβάκι ApoStel!

ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!

Τρίτη 26 Μαΐου 2009

Όλα πάνω σε μία* δοκό ... ΕΤΕ ...

Είτε αυτή είναι τα όρια ενός gap ...


εδώ οι τιμές βρήκαν στήριξη πάνω στο ατσάλινο δοκάρι 15,4€-14,98€ κι όλα είναι έτοιμα για να κτιστεί άλλο ένα σκαλοπάτι στο ανοδικό μονοπάτι τιμών που χαράζεται από το Μάρτιο!

Είτε αυτή είναι ένα από τα δοκάρια στο 69ο πάτωμα από τα 70 που έχει το κτήριο GE στο κέντρο Rockefeller της Νέας Υόρκης


εδώ οι εργάτες καθισμένοι πάνω σε ένα από τα δοκάρια του ουρανοξύστη παίρνουν το γεύμα τους. Μην ψάχνετε για μέτρα ασφαλείας, αυτά το 1932 ήταν απλά ... ανύπαρκτα!

Ένας από τους πιό σοβαρούς φωτογράφους του κόσμου ο Charles C. Ebbets.


τράβηξε ένα σύνολο φωτογραφιών πάνω στο συγκεκριμένο κτίριο στις 29 Σεπτεμβρίου 1932, που δημοσιεύθηκαν στη New York Herald Tribune, στο συμπλήρωμα του Κυριακάτικου φύλλου της, στις 2 Οκτωβρίου.








Πολλές από αυτές τις φωτογραφίες περιλαμβάνονται στο αρχείο Bettmann, που ιδρύθηκε από τον Otto Bettmann το 1936. Σε αυτό το αρχείο υπάρχει μια συλλογή 11 εκατομμυρίων φωτογραφιών με κάποιες από τις καλύτερες ιστορικές εικόνες των Ηνωμένων Πολιτειών. Στις μέρες μας το αρχείο ανήκει στην εταιρία Corbis, ιδιοκτησία του Bill Gates.

Η μουσική επιλογή είναι μία σύνθεση του Ennio Morricone :
Deborah's Theme

από την ταινία
Once Upon A Time In America


*Ευτυχώς που πρόλαβα, πριν έλθει ο usound, και διόρθωσα τον τίτλο από "ένα δοκό" σε "(μία) δοκό"... Ευχαριστώ mc!